Copying Carol...

New to Flight of The Conchords? Or just new to the site and forums? Either way, please take a minute to stop by and say hello. Cheers!

Moderator: Nancy

User avatar
Peaches
Getting lewd with the food
Posts: 2192
Joined: Thu Jun 11, 2009 6:37 am
Location: Adelaide, Australia
Contact:

Copying Carol...

Postby Peaches » Fri Apr 16, 2010 7:15 am

Like Carol, I'm reintroducing myself!

I've been slaving at work :( And hardly had anytime to post, but I miss all you wonderful ladies and can't keep away!

Hope y'all haven't forgotten me! :D
"Item 4 on the agenda: Stuff you!"

"Who else? Mur.. Ray... Oh. Greg's written this, he's put the R's too far apart. It's Murray.. Murray present"


ImageImage
ImageImageImage

User avatar
vmh
A tasty piece of pastry
Posts: 3008
Joined: Thu Mar 26, 2009 9:21 pm
Location: Los Angeles
Contact:

Re: Copying Carol...

Postby vmh » Fri Apr 16, 2010 7:42 am

Hi Peaches! :wave:

Peaches wrote:
Hope y'all haven't forgotten me! :D


Never!
Image
James Bobin: “It’s like a five-year-old and a three-year-old. Jemaine’s the five-year-old, and Bret’s the three-year-old. They’re both wrong, but the five-year-old thinks he’s right.”

User avatar
Peaches
Getting lewd with the food
Posts: 2192
Joined: Thu Jun 11, 2009 6:37 am
Location: Adelaide, Australia
Contact:

Re: Copying Carol...

Postby Peaches » Fri Apr 16, 2010 7:56 am

Yay! :D
"Item 4 on the agenda: Stuff you!"

"Who else? Mur.. Ray... Oh. Greg's written this, he's put the R's too far apart. It's Murray.. Murray present"


ImageImage
ImageImageImage

User avatar
Faith
A pastry chef and a sniper
Posts: 3551
Joined: Sat May 30, 2009 4:01 pm
Location: Colorado

Re: Copying Carol...

Postby Faith » Fri Apr 16, 2010 2:39 pm

Hey Peaches, we've missed you around here. I was wondering where you had disappeared to. Glad to see you back. :D

closet jemainiac
---
Posts: 2113
Joined: Sat Aug 15, 2009 5:23 am

Re: Copying Carol...

Postby closet jemainiac » Fri Apr 16, 2010 3:01 pm

Its just not the same without all the "what are ....?" questions. :lol:

At least I can read about your public transit adventures on FB. :D

User avatar
LauraK
Boom King!
Posts: 9256
Joined: Tue Mar 17, 2009 6:02 am
Location: MI

Re: Copying Carol...

Postby LauraK » Fri Apr 16, 2010 3:05 pm

:lol:

We couldn't forget you, Peaches. :)
ImageImage
Friends are the family you choose for yourself.Image

User avatar
SuzyBatt
Lucky for me I have a short attention sp ....
Posts: 2436
Joined: Mon Mar 02, 2009 3:27 am
Location: Pie shop

Re: Copying Carol...

Postby SuzyBatt » Fri Apr 16, 2010 4:32 pm

How could anyone forget about you Peaches?

closet jemainiac wrote:At least I can read about your public transit adventures on FB. :D
:nod: :lol:

Oh, by the way, hi, my name's Suzy, I live in a pie shop... :wave: Just been so damn busy making all these pies for a goofy but cute musician who keeps coming into the shop... :rolleyes: :wink:

User avatar
Red
Getting lewd with the food
Posts: 2252
Joined: Sun Aug 30, 2009 6:27 am
Location: Austin, TX

Re: Copying Carol...

Postby Red » Sat Apr 17, 2010 4:32 am

Yay Peaches and Suzy! I've missed you both!

User avatar
vmh
A tasty piece of pastry
Posts: 3008
Joined: Thu Mar 26, 2009 9:21 pm
Location: Los Angeles
Contact:

Re: Copying Carol...

Postby vmh » Sat Apr 17, 2010 4:53 am

Hi Suzy! :D

How's your script coming along?
Image
James Bobin: “It’s like a five-year-old and a three-year-old. Jemaine’s the five-year-old, and Bret’s the three-year-old. They’re both wrong, but the five-year-old thinks he’s right.”

User avatar
kellysouthpaw
She's like Switzerland
Posts: 3448
Joined: Tue Feb 17, 2009 4:52 am
Location: In a Cottage Cheese Cottage in Michigan
Contact:

Re: Copying Carol...

Postby kellysouthpaw » Sat Apr 17, 2010 11:18 am

Suzy, do you think you could make me a pie out of cauliflower and a bike? :roll2:

also, hi Peaches! I could never forget your lovely face! :hug:
Image

User avatar
Carol
Registered Rhymnecologist
Posts: 446
Joined: Fri Mar 20, 2009 11:16 pm
Location: between the make-believe trees

Re: Copying Carol...

Postby Carol » Sat Apr 17, 2010 4:29 pm

Hi Peaches! Glad my little thread inspired you!!

I, too, am not able to visit as I once did, but still love to come by when I get the chance. I love to read what the members have to say.

Welcome back!
Image

User avatar
SuzyBatt
Lucky for me I have a short attention sp ....
Posts: 2436
Joined: Mon Mar 02, 2009 3:27 am
Location: Pie shop

Re: Copying Carol...

Postby SuzyBatt » Sat Apr 17, 2010 6:19 pm

Yup, same here Carol. But as a mod, I'm still watching.. :what: :lol:

vmh wrote:Hi Suzy! :D

How's your script coming along?


Ugh! Hardly at all. I'm at page 12, and at this point about 49 pages behind where I should be. :bang: But I'll working on catching up today.

kellysouthpaw wrote:Suzy, do you think you could make me a pie out of cauliflower and a bike? :roll2:

Still checking with Health and Safety on the rubber bits... :lol:

User avatar
ItsAllRyche
Stop touching the monkeys
Posts: 979
Joined: Mon Aug 06, 2007 12:55 am

Re: Copying Carol...

Postby ItsAllRyche » Sat Apr 17, 2010 10:35 pm

Hey Peaches so glad to see you on again too!!

Suzy, when it hits you, you will fly through some more of that script. :thumb:
Pies, pies, yum yum! That is such a fun way to be busy!
[img]Arj-Barker-Banner-arj-barker-230459_800_100[/img]


Return to “Introduce yourself - Feel free say hello here before posting. Thanks”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests